I'm Sorry For Late

Warghhhhhh... Hari ni aku terlewat  ke class... Kali ni betul2 xsengaja. Aku tersalah masa. Aku ingat class start pkul 11. Aku cuba datang awal sebelum pkul 11 sebab ada presentation. Tengok2 aku salah masa. Terkejut berok aku bila sampai class tgk dah ada group tengah present! 

"Eh? Kenapa dah ada yg present? Kan baru pukul 10.55?? Aku intai dari pintu. Terus teringat yg class tu start pkul 10.. Bukan pkul 11... Waaaaaaaaa T__T  

Aku masuk class dan duduk. Pamdang belakang cari group member. Nampak Nursiah kat belakang. Terus aku tanya dia "Dah present ke?" Dia ckp "dah, group first tadi..  Memang serba salah gila aku rasa. 
Lepas habis class, aku terus pegi cari group member yang lain dan mintak maaf kt diorang.. Betul2 aku mintak maaf. Yelah, effort diorang dah banyak utk buat report dan research tu kalau nak dibandingkan dgn aku. tup tup, presentation pun aku terlepas.. Maafkanku Alya, maafkanku Aini..

 Korang dualah yg banyak contribute dalam research tu.. I'M SORRY......

Kepada Yen, Nursiah, Alya dan Aini, terima kasih banyak2.. Walaupun saya tak sempat present part saya, korang dah tlg cover dan markah present kita kongsi bersama...(tak adil rasanya..) 

Tapi nasib baik lah madam xtanya kepada tak cukup sorang time present hu..fuhh.. Alhamdulillah..

Diorang ni coursemate yang baru dikenali, tapi diorang mmg baik sangat2..

Wish u all the best of luck for next assignment and final exam.


No comments:

Post a Comment

Tiny Rainbow