Terasa Sibuk Pula Diri Ini


Bulan ni bulan yang memenatkan..Bukan kerana datang bulan tapi kerana banyak sangat aktiviti yang disertai dan ada juga yang perlu diuruskan. Baru2 ni kami dah berjaya menjalankan program Apartehid Week di sekitar jambatan uhkuwah UNIMAS. Sambil membentang banner untuk di sign kan oleh pelajar yang lalu lalang sebagai tanda sokongan mereka memboikot produk Israel. Kami juga mempamerkan poster2 berkenaan kempen ini..
Program ini bergerak dibawah pimpinan IKRAM SISWA UNIMAS. Disertai ahli2 Ikram Siswa yang majoritinya kawan2 bulan gembira kami yang bergbaung dengan bulatan2 gembira yang lain.

Aktiviti seterusnya yang bakal menghampiri ialah Program Induksi Perstuan Pimbimbing rakan Siswa Unimas iaitu pada 18 Mac.Bertindak sebagai AJK Makanan yg perlu mencari tempat untuk meng order makanan..huhu.. Seterusnya pula Pertandingan Boria sempena Festival Kesenian Inter Kolej (FKIK) pada 20 Mac. Dan pada 28-30 Mac ni pula berlangsungnya sukan kolej... Berkenaan sukan ni, sebagai AJK Bola Tampar terpaksalah uruskan beberapa perkara mengenai pencarian pemain2 dan juga latihan2 yg sepatutnya dijalankan.. Fuhhh...penat2..
Harap2 kepenatan ini berbaloi dengan meraih kemenangan..hehe..Hopefully..Insha Allah..


Gambar yang sempat di abadikan sebagai kenangan kami sempena Israeli Apartheid Week @UNIMAS
















No comments:

Post a Comment

Tiny Rainbow